środa, 30 listopada 2011

remont część druga- podłogi

Po zamontowaniu wszystkich kabli z oświetlenia, przyszła pora na podłogi, w wielu poniszczeniach zdecydowałam się na podłogę z desek lub "paneli", idealne do tego przydały się deseczki z kolekcji DeAGOSTINI służące do zbudowania statku:)(generalnie to większość elementów z tej kolekcji wykorzystałam do remontu domku-polecam!) w kuchni, łazience oraz na tarasie zdecydowałam się na kafelki,kupiłam w markecie budowlanym mozaikę-arkusz 30x30cm idealnie pasował do pomieszczeń. Małe kafelki(ok 2 cm) umieszczone są na siatce, zamontowałam je na niej,gdyż obawiałam się, że bez niej, nie uda mi się tego zrobić równo,niestety przez to fugi są stosunkowo szerokie i odbiegają od skali 1:12.
 W kuchni kafelki są "mleczno-beżowe",w łazience w odcieniach fioletu, a na taras kupiłam ciemny brąz- najmniej mi się podoba więc wstrzymam się na razie z ich montażem.
W salonie znajdować się będzie oryginalny parkiet z DelPrado, jakież było moje rozczarowanie,gdy po otwarciu przesyłki z zakupionym na allegro numerem DOMU LALEK, zobaczyłam zwykły papier z nadrukiem parkietu-bardzo błyszczący w dodatku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz